Er du vild med sejlsport, og er du til dagligt medlem af en lokal sejlklub? Så må du næsten stå og trippe for tiden. Foråret og sommeren er nemlig over os, og det betyder naturligvis ikke blot at vejret er varmt og solrigt, men også at sejlsportssæsonen for alvor er over os, og at de danske farvande skal sejles tynde i de kommende måneder. Her på hjemmesiden brænder vi selv for alt der har med både, skibe og sejlsport at gøre, og i denne artikel ser vi derfor nærmere på hvordan I sammen i sejlsportsklubben kan give jeres medlemslokaler den helt store overhaling.

Renovér sejlsportsklubbens medlemslokaler

Danmark er en rigtig søfartsnation, og langt de fleste kystbyer her til lands har derfor også mindst en enkelt sejlsportsklub som man kan tilmelde sig. Det danske foreningsliv lever således i bedste velgående, og her på hjemmesiden synes vi bestemt at det er vigtigt, at man går sammen i de lokale sejlsportsklubber for at sikre, at medlemslokaler og klubhuse holdes i god stand.

Vi anbefaler jer derfor at få renoveret jeres medlemslokaler og klubhuse. Til formålet vil vi anbefale jer at få indkøbt flot blomster tapet, såvel som tapeter med andre motiver, så den hyggelige og indbydende stemning i klubhuset styrkes og fastholdes. Der findes nærmest ikke noget mere dansk, end netop et godt blomster tapet, og det er derfor vi synes det går fint i spænd med det at dyrke sejlsport, som også er en ærkedansk fritidsbeskæftigelse. Det flotte blomster tapet anbefaler vi jer i øvrigt at købe fra webshoppen familietapeter.dk. Så er I nemlig sikret lave priser, og I får dermed flere penge til det samlede renoveringsprojekt.

Invitér til kombineret arbejdsweekend og fællesmiddag

Jeres lokale sejlsportsklubs medlemslokaler og klubhus fortjener at få den helt store overhaling. Så ud over at hænge flot blomstertapet op indendørs, så få også gerne købt en masse træbeskyttelse og maling, og få så givet udendørsfacaden den helt store overhaling. Langt de fleste sejlsportsklubbers medlemslokaler er trods alt at finde ved havnen, og altså dermed tæt på det til tider frådende hav. Det betyder med andre ord også, at klubhusene typisk er ekstra udsat for vind og vejr, og det slider naturligvis på bygningsdelene. En god gang træbeskyttelse gør i den forbindelse underværker.

Vi anbefaler jer derfor, at I går sammen i sejlsportsklubben, så I kan få inviteret alle medlemmer forbi til en arbejdsweekend. Det hele skal naturligvis ikke kun gå op i hårdt slid og arbejde, så afhold også gerne en efterfølgende fællesmiddag ved havnen. Her kan I nyde en lækker frokost, og I kan for eksempel også grille. Og mon ikke begivenheden vil blive brugt flittigt af medlemmerne til at få talt om sommerens mange kommende togter til søs? Det tror vi på! Held og lykke med det hele.